perjantai 15. helmikuuta 2013

Hymy korvissa asti!

Pitihän se minunkin kokeilla näiden paperinarupallojen teko... melekosta sotkemista ainakin minun kohdallani.

Siis ihanaa... minä joka en koskaan voita mitään mistään,
voitin ihanaiselle ystävälleni,
ystävänpäivä arvonnasta Päärynäpuun alla blogista,
kauniin muumi emalimukin suklaineen.
Mitenkähän saan pidettyä naamani näkkärillä
ystäväni edessä, että ihana yllätys ei paljastuisi..hih.
Kiitos Päärynäpuun alla blogiin!!! <3

Hihat veke ja sivusaumat suoraks..
                         
Olin minä reipas ja ompelin pari tyynyä
sohvalle. Viimeviikon idis jäi vähän
kesken, kun ei tuntunut löytyvän sopivaa
rakoa kaivella ompelukone esille.



Tänä aamuna ryhdyin tuumasta toimeen...
olin ostanut kirppikseltä ihanan beigen
"villa"paidan, ihan tätä varten.
Leikkelin paidan ja ompelin siitä
sohva tyynyn. Vanhasta Pentikin verhosta
toisen tyynyn. Rakastan tuota kangasta
sen värejä ja kuvioita, lintuja ja kukkia.
Sävyt on ihan mun.

Mukavaa kevään alkua !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti