maanantai 14. tammikuuta 2013

Paha tuuli pois...

Tiedättekö, joskus vain herää aamulla siihen, että on äkänen kuin ampiainen...?
Ajattelin aamulla, kun varpaat kosketti ensimäisen kerran lattiaa,
että jaaha, - sellasta huomenta vaan!
Lattiassa ei mitään vikaa, eikä varpaissakaan, vaan nukutussa yössä!
Tai no, ehkä niissä hetkissä kun ei nukkunut.
Olen erittäin huono nukkumaan, unen saaminen vie pitkään, jos herään
kesken unien, en saa uudelleen unen päästä kiinni. Olen ääniherkkä ja
valoherkkä ja erityisen hyvin ärtyvä niihin.
Mietin aamukahvia kurpiessa väärään kurkkuuni,
että mikä auttaisi parempaan uneen?
Yksi asia joka varmasti parantaisi asiaa, olisi TV:n heivaaminen
pois makkarista. Olen niin tottunut nukahtamaan
tv auki, sitten kun havahdun valon välkkeeseen, sammutan tv:n,
niin eipä saa nukkumatin housunlahkeestakaan enää kiinni.
Joskus vaan on niin mukava kömpiä sänkyyn ja katsoa joku
lemppari sarja ja painaa silmänsä kiinni, ilman että sammutat
tv:n ja digiboxin ja könyät hämärässä olohuoneesta makkariin, potkaiset
pari varvasta sängyn päätyyn ja
kaivaudut sänkyyn. Mun unet on karissut jo tuon vaelluksen aikana.
No, se siitä.. ehkä saan jonkun hienon Heureka -ajatuksen kun 
tätä aikani pähkäilen.
Mielessä vilahti jo makkarin sisustuksen uusiminen?.. mutta 
vaarallista siinä on se, ettei sitten malta ummistaa silmiään,
kun ensin alkaa suunnitella muutosta, toteuttaa sitä ja kun se on
valmis, onhan sitä ahmittava silmillään varsinkin jos muutos
on ollut onnistunut!!! ;)
Kummallisia pähkäilyjä ja mielen vääntöä mulla päässä tänään...
Joten ei muuta, kuin pähkäilypäivää vaan kaikille!!!
Tulppaanit kuuluu mun pöydälle pitkälle kevääseen asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti